Κυριακή 13 Ιουνίου 2010

Έμμονες Ιδέες

Ύπάρχει άπλα. Έχω τόσες που άνετα μου κλείνω μία θέση στο δαφνί. Άπειρες.
Αναρωτιέμαι αν υπάρχει άνθρωπος που δεν έχει και αν υπάρχει του αξίζουν συγχαρητήρια.
Ύπάρχουν εμμονές που σε κουράζουν και άλλες που υπάρχουν για να υπάρχουν.
Εγώ για παράδειγμα, ή πιο κουραστική από όλες είναι αυτή: Αν σκεφτώ κάτι κακό πρέπει όπωσδήποτε να χτυπήσω ξύλο όπου και να βρίσκομαι ότι και να κάνω γιατί αλλιώς θα συμβεί αυτό που σκέφτομαι. Συνήθως μου συμβαίνει όταν πάω να κοιμηθώ και είμαι εκεί πάνω που πάει να με πάρει ο καλός ο ύπνος.Και εκνευρίζομαι με τον ευατό μου και λέω μέσα μου μην το κάνεις, μπορείς να τα καταφέρεις, αλλά δεν μπορώ.
Παλιά έπρεπε να ακουμπάω τις κολόνες που βρισκόντουσαν μπροστά μου.
Τώρα τελευταία έχω κονομησει και το πιο σπαστικό. Νομίζω πως παθαίνω αλλεργίες και μου κόβεται η ανάσα και το τραγικό είναι ότι το πιστεύω τόσο πολύ που ενίοτε βγάζω όντως σπυράκια!λούσερ. 
Ο Γιώργος πρέπει να ανοιγοκλείσει τον διακόπτη δύο φορές και γενικά πρέπει να κάνει ότι κάνει δύο φορές, αν και τώρα το έχει μετριάσει.
Ο Θωμάς έπρεπε να περπατάει στο κουτάκια στα πεζοδρόμια.
Η Ελένη έχει ένα κάρο.Η καλύτερη είναι που νομίζει ότι θα κάνει πιπί πάνω της οπότε όπου και να είμαστε και δίπλα από το σπίτι της να είναι θα πάει να τσίσει επιτόπου.
Η Ελένα από Καβάλα νομίζει πως δεν έχει μαλλιά, οπότε τρέχει στους γιατρούς και βάζει διάφορα ματζούνια στο κεφάλι της.
Η αδερφή μου η Ελένη δεν θέλει να διαβάζει πρώτος κάποιος το περιοδικό της ή την εφημερίδα της.(Είναι μούφα εμμονή γιατί την έκλεψε από τον εμμονικό πατέρα μας.(Όπου δεν θα τον βάλω ΟΥΤΕ ΚΑΝ στο ποστ γιατί είναι Ο άρχοντας της εμμονής).
Η λε κου όταν πλένει τα χέρια της μετά βάζει κρέμα.
Αυτές μου ήρθαν τώρα, δεν έχω άλλες. Κρίμας :( 
Α! θύμήθηκα μία κορυφαία μέρα που μιλούσαμε ένα τσούρμο άνθρωποι γι' αυτές. Του Δρόσου ΟΧΙ, αρνούμαι πεισματικά να τις παραθέσω!!!

Φιλούρες!!!!!

6 λογάκια....:

t0mm1e είπε...

το'χω σταματήσει αυτό με τα κουτάκια.
η Έλενα δεν έχει μαλλιά. κλαίαίαίαίαίωωωω.
απαιτούμε ποστ για εμμονές μπακόλα.

Ονειροπαγίδα είπε...

χαχαχαχα!!!!άμα πει και ο Σπύρος δύο δικές του και εσύ άλλες δύο... θα τις έχετε!!!δίκαιο??!!!

t0mm1e είπε...

1η: ότι ηλεκτρονική συσκευή και να αγοράσω, το πρώτο πράγμα που θα ακουστεί ΠΑΝΤΑ είναι το billie jean του Michael. ΠΑΝΤΑ
2η: όταν κάνω μπάνιο, πλένα πρώτα τα γόνατα. δεξί και μετά αριστερό και μετά απ'το λαιμό και κάτω.

(σειρά του σπύρακλα)

Ονειροπαγίδα είπε...

ειδικά η δεύτερη ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ !!!αχαχαχαχαχαα
βλάκα είσαι και εσυ φρικιό!!!

minus_one είπε...

δλδ αγοράζεις πλυντήριο και του κάνεις καντάδα το Bilie Jean, ανακάλεσε παρακαλώ!

1)πρέπει να κάνω μπάνιο ολόκληρος για να ξυριστώ, αν γίνει το αντίθετο ξενερώνω τη ζωή μου.

και το πιό άρρωστο,

2)αν δεν πιώ καφέ το πρωί ή και για το υπόλοιπο της μέρας νομίζω πως δεν έχω ξυπνήσει καθόλου και πάει η μέρα γαμημένη εντελώς.

3)όταν ακούω ένα τραγούδι, αναγκαστικά πρέπει να το συνδέσω με κάτι υπαρκτό ή μη, όλα τα τραγούδια που έχω ακούσει τα θυμάμαι έτσι, αν δεν γίνει αυτό, το κομμάτι μου ήταν απλά αδιαφορο.

4)επίσης οταν ακουω μουσική νομίζω οτι είμαι σε βιντεο κλιπ, σου λεει, από αυτό το τραγούδι και είμαι πολύ μπαντ-ας τύπος, αν και τώρα τελευταία σταμάτησα να το κάνω και ξενερώνω!

έχω και άλλα πολλά μικρα και ασήμαντα αλλα αρκετά, γελοία από κοντά.


Δε Μπακόλας λιστ παρακαλώ.

Ονειροπαγίδα είπε...

Τα κερδίσατε με το σπαθί σας και θα τα έχετε εντός των ημερών....
Σπύρο..Σπυρο...Σπύρο...γλυκιέ μου Σπύρο...ΑΧ Σπύρο...τώρα ναι,τώρα, τώρα απο δω και στο εξής...μετά από αυτή τη δήλωση όταν ακούω μουσική θα συμμετέχεις και στα δικά μου βίντεο κλιπ!!!

Δημοσίευση σχολίου