Τετάρτη 19 Ιανουαρίου 2011

Να ζήσεις χαζούλη

Δεν θα σου στείλω πάλι βίντεο, δεν θα σου πάρω ρεβίθια, δεν θα σου στείλω λουλούδια. Δυστυχώς δεν θα μπορέσω να είμαι εκεί για να σου τραγουδήσω και να ζήσω αυτό το θρυλικό βράδυ που είμαι σίγουρη πως έτσι θα είναι.
Σε πήρα ακριβώς στις 12 για χρόνια πολλά, σου πόσταρα στο τουίτερ, στο φέισμπουκ και θα σε ξανά πάρω σήμερα! 
Εύχομαι με την έναρξη αυτών των γενεθλίων να αλλάξουν όλα όσα θες στη ζωή σου. Να ξυπνήσεις ένα πρωί και όλα να έχουν πραγματοποιηθεί. Εύχομαι στα επόμενα γενέθλια σου να σε έχω επισκεφτεί σε ένα άλλο μέρος, αλλά ακόμα και αν δεν γίνει, εύχομαι να βρεις αυτό που πραγματικά χρειάζεσαι, γαλήνη ψυχής. 
Να έχεις φίλους που σε αγαπάνε, αν και έχεις ήδη, και ίσως μια αληθινή αγάπη ,τέτοια όπως σου αξίζει.
Ευχαριστώ που σε βρήκα αυτό το ρημάδι το 2007, χαίρομαι που σε πήρα τηλέφωνο εκείνη την στιγμή που χρειαζόταν. Ευχαριστώ που μεγαλώνεις και είσαι γερός. Ευχαριστώ που με κάνεις περήφανη μέρα την μέρα. Ευχαριστώ που είσαι διαφορετικός από όλους. Ευχαριστώ που είσαι το αλτερ ιγκο μου.
Στα σαρακοστα γενέθλια σου μπορεί να έχουμε το στοιχειωμένο σπίτι και ένα καφέ που θα ανοίγουμε όποτε θέλουμε!

ευχαριστώ και σ' αγαπώ

επειδή μου αρέσει




0 λογάκια....:

Δημοσίευση σχολίου