Τετάρτη 2 Φεβρουαρίου 2011

Μπαλαρίνα

Όσο ήμουν παιδί δεν είχα αίσθηση κινδύνου.
Ο φόβος είναι ένα συναίσθημα του ανθρώπου που προκαλείται από τη συνειδητοποίηση ενός πραγματικού ή πλασματικού κινδύνου ή απειλής.
Όταν ο φόβος συνεχίσει να υφίσταται, ενώ δεν υπάρχει πραγματικός κίνδυνος, τότε μετατρέπεται σε φοβία και γίνεται εμπόδιο στην καθημερινότητα. 
Έχω συμβιβαστεί με κάποιους από τους ηλίθιους φόβους μου, μάλλον φοβίες μου. Για παράδειγμα ο φόβος να μπω σε αστικό, ο φόβος για τους γλάρους κ τις πάπιες και τους κλόουν.
Δεν μπορώ άλλο να συμβιβαστώ ,με το φόβο μου για τη ζωή. 
Θα ήθελα να ανέβω στο πιο ψηλό μέρος που μπορώ και να κοιτάξω κατάματα αυτό που συμβαίνει, να κοιτάξω κάτω χωρίς να φοβηθώ ότι θα πέσω.
Να ανέβω στην μπαλαρίνα και να μην κρατιέμαι. 
Όπως έκανα παιδί.


0 λογάκια....:

Δημοσίευση σχολίου