Σάββατο 5 Φεβρουαρίου 2011

Θέλω να τα κάνω όλα από την αρχή

Αυτό το blog είναι επί το πλείστον με κλαψομούνικα, απογοητευτικά ποστ. Ε πάρτε και άλλο ένα να έχετε.
Κάθε φορά που συμβαίνουν μέσα μου ταραχές κάνω και μία αλλαγή πάνω μου. Την πρώτη φορά στα 17 μου, έκοψα τα μαλλιά μου κοντά και τα έβαψα κόκκινα. Στα 20 μου το τατουάζ. Και τώρα στα 25 μου η τρύπα.
Αναζητώ εδώ και καιρό την αλλαγή μέσα μου, έξω μου. Παντού. Θέλω να τα κάνω όλα από την αρχή.
Το ρητό του Γιώργου Κ.είναι "που έχω κάνει λάθος;". Το δικό μου που ΔΕΝ έχω κάνει λάθος;
Λάθος επιλογές, λάθη λάθη λάθη.
Και εντάξει για τη πουτάνα τη ζωή μου εγώ ευθύνομαι. Δεν μπορώ να σταματήσω να σκέφτομαι ότι λόγω πολλαπλών και επαναλαμβανόμενων μαλακιών βρίσκομαι εδώ που βρίσκομαι, αλλά φτάνει. 
Δεν προχωράω γαμώ το κέρατο μου, μένω στάσιμη. Εκεί, περιμένοντας να τελειώσω τη γαμωσχολή , για να κάνω έστω ένα βήμα παραπάνω. Να γίνω από αυτούς που έχουν άγχος με τη δουλειά τους. Να κάνω κάτι άλλο.
Μια ζωή μου συμβαίνουν τα απίστευτα, μία ζωή κάνω τα απίστευτα, μπορώ να καταφέρω το πάνω κάτω και δεν μπορώ να τελειώσω μία σχολή. Και εκεί είναι που λέω ρε φίλε δεν παίζει είσαι τούβλο, δεν σου κόβει. Και εκεί είναι που αρχίζεις να αμφιβάλλεις για τον ίδιο σου τον εαυτό. Παίρνουν πτυχία αυτοί με τη μεγαλύτερη γλώσσα και θράσος. Όχι ρε πούστη δεν θέλω να το πάρω έτσι το γαμημένο, γιατί με αναγκάζεις να γίνω κάτι που δεν είμαι; 
Παντού μπουρδέλο. Όλα μπουρδέλο.
Βαρέθηκα

0 λογάκια....:

Δημοσίευση σχολίου