Παρασκευή 15 Ιανουαρίου 2010

Μ' αρέζζζζ (2)

Μ ’αρέσει να κάνω μπάνιο στη θάλασσα με τα ρούχα

Μ’ αρέσει να γελάω ντρανταχτά

Μ’ αρέσει που πάντα ο γιακάς από το μπουφάν μου είναι στραβός και κάποιος μου τον φτιάχνει

Μ’ αρέσει που όταν κλαίω ο Θωμάς γίνεται γλυκός

Μ’ αρέσει όταν με πειράζει ο Θωμάς να λέω «άντε ρε Σπύροοο»

Μ’ αρέσει όταν κλαίω να γλύφω τα δάκρυα μου

Μ’ αρέσει που τρώω το τελευταίο "της ντροπής”

Μ’ αρέσει να με χαϊδεύουν και να ανατριχιάζω σαν γατί

Μ’ αρέσει που είμαι αρχιδάτη γκόμενα

μ’ αρέσουν οι πράσινες κουρτίνες

….η βροχή στην παραλία

Μ’ αρέσει το κρύο καρπούζι

Τα παγάκια στο φραπέ

Τα βιβλία που με κάνουν να πλαντάζω

Μ’ αρέσει που οι φίλοι μου είναι χαζοί

Μ’ αρέσει που η μαμά μου μου φέρνει στο κρεβάτι 7 η ώρα το πρωί το "τοπινο" και το πίνω σε 5 δευτερόλεπτα και ξανακοιμάμαι

Μ’ αρέσει να φιλάω τον πατέρα μου και να τραβιέται

Μ’ αρέσει να πίνω καφέ με το Θωμά στο ichat

M ‘αρέσει το ροζ

Μ’ αρέσει το παραμύθι "Γαργαντούας" και το "Ραπουνζέλ"

Μ’ αρέσει το όνομα Στίλβη

…..η φωτιά στην παραλία

Μ’ αρέσει η "Marion Cotillard"..πολύ!

Μ’ αρέσουν τα σκουφιά

Μ’ αρέσει να λέω την λέξη "καρακάτζαλα"

Μ’ αρέσει να χαϊδεύομαι στα γένια του Γιώργου

Μ ‘αρέσει το μαξιλάρι μου (ΤΟ ΑΓΑΠΩ)

Μ’ αρέσει να βλέπω παλιές φωτογραφίες με τους γονείς μου νέους

Μ’ αρέσει το φεγγάρι και το πρόσωπο του

Μ’ αρέσουν τα "soft kings"

Μ’ αρέσει ο ρανταπλαν

ο Ντόναλντ Ντακ

ο Γκάρφιλντ

Μ’ αρέσουν τα γλυκά σταφύλια

Μ ’αρέσουν οι αναπτήρες

Μ’ αρέσουν τα σφηνάκια "καμικάζι"

Μ’ αρέσει να κοιτάω τα δάχτυλα των χεριών στους άντρες

….ο πλαταμώνας το χειμώνα

2 λογάκια....:

minus_one είπε...

"Μ’ αρέσει που η μαμά μου μου φέρνει στο κρεβάτι 7 η ώρα το πρωί το "τοπινο" και το πίνω σε 5 δευτερόλεπτα και ξανακοιμάμαι"

-Είναι μεγάλο ψέμμα αυτό γιατί άμα πιείς τοπίνο το πρώι πας κατευθείαν για εκκένωση στην τουαλέτα, οπότε κατά πάσα πιθανότητα τα κάνεις πάνω σου εφόσον κοιμάσαι από οτι λες...

-Σχετικά με τον πατέρα σου τώρα, που λες πως τραβιέται είναι γιατί ότι έχεις σκεφτεί να κάνεις το έχει ήδη ζήσει άρα δεν υπάρχει ουσία να το φιλήσεις, είναι κάτι σαν τον Τσακ Νορις όλα γιαυτόν είναι άσκοπα!

t0mm1e είπε...

* γιατί έβαλες τη Marion Cotillard σε " " ?
* γίνομαι γλυκός όταν κλαις? σκάσε
* @@ γκόμενα..νόου γουόρντς λεφτ το ντισκράιμπ μάι εμόσιονς.

Δημοσίευση σχολίου